Har du ett supportärende?

Vårt supportteam står redo för att hjälpa dig. Vid felanmälan, hjälp eller support kan du skapa ett ärende i portalen intill.

Vill du prata med oss om underhållet av din fastighet, kontakta någon av våra förvaltare. Även frågor gällande ditt kontrakt eller fakturafrågor kan din förvaltare hjälpa dig med. Om du vet vem det är, hittar du kontaktuppgifter till alla förvaltare här. Du kan också fylla i formuläret här intill, så hör vi av oss inom kort.

Vid akuta ärenden såsom t ex vattenläcka kontakta
(vardagar 08:30-16:30, fre 8.30-15.00, lunchstängt 12.00-13.00)

Stendörrens felanmälan på Telefon 08-518 331 99, vid övriga tider se anslaget journummer i fastigheten.

FELANMÄLAN.

Klicka vidare för att kolla till portalen




ÖVRIGA ÄRENDEN

Fyll i vårt formulär så kontaktar vi dig

Typ av ärende*



Företag*


Adress



Kontaktperson


E-post*


Telefonnummer*


Beskrivning av ärende


STÄNG